FAQ

ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

Stránka sa pripravuje

AKO KONTAKTOVAŤ XANITU

Kde je sa firma Xanita nachádza?

Sídlime v Somerset West, približne 40 km od Kapského mesta, Južná Afrika.

Kam mám ísť, ak chcem niečo vyrobené z Xanita lepenky?

V ponuke máme databázu obchodných partnerov Xanita lepeniek v 27 krajinách.

Ak chcete zistiť obchodného zástupcu vo vašej oblasti, vyplňte prosím Súhlasný formulár s detailmi vášho dotazu a ten bude zaslaný nášmu tímu pre zákaznícky servis na preverenie.

Ak nám poviete, čo presne hľadáte (hotový produkt alebo na vytvorenie), pomôže nám to pri vašom zaradení k správnemu zástupcovi.

Kde môžem dostať vzorky Xanita lepenky?

Môžete zatelefonovať priamo vášmu oblastnému zástupcovi alebo nám jednoducho pošlite email na support@xanita.com a ktorý vám v našom systéme vytvorí odbernú poukážku.

Mám technickú otázku a potrebujem hovoriť s odborníkom.

Môžete zatelefonovať priamo vášmu oblastnému zástupcovi alebo nám jednoducho pošlite email na support@xanita.com a ktorý vám v našom systéme vytvorí odbernú poukážku.

Mám záujem stať sa distribútorom Xanity. Koho mám kontaktovať?

Vyplňte prosím Súhlasný formulár, ktorý nájdete v linku v pravom hornom rohu obrazovky.

Z výberu žiadostí vyberte možnosť „Žiadosť o distribúciu” a detaily vašej žiadosti budú zaslané nášmu manažérovi exportu.

OTÁZKY SÚVISIACE SO ŽIVOTNÝM PROSTREDÍM

Sú Xanita produkty podľa ISO noriem?

Áno, Xanita produkty sú v súlade s normami ISO 9001 a ISO 14001.

Sú Xanita produkty certifikované podľa FSC?

Náš dodávateľ surového materiálu je certifikovaným členom FSC.

Aké ekologické certifikáty má Xanita Core?

Od roku 2008 získala Xanita niekoľko ekologických certifikátov, ako napr.
 Global Green Tag
 Eco-Specifier
 Leeds.

XANITA DIGITÁLNY NÁVRHOVÝ PRIESTOR

PRE PREDAJCOV

Ako predložím môj 3D návrh na potvrdenie do vášho obchodu?

Pre viac informácií navštívte prosím našu webovú stránku
http://store.xanita.com/how-it-works/

PRE KUPUJÚCICH

Kde môžem kúpiť Xanita hotové výrobky v demontovanom balení?

Xanita má svoj vlastný obchod s hotovými produktami na store.xanita.com.

VŠEOBECNÉ FAQ

Pomoc! Mám otázku a potrebujem odpoveď.

Služby zákazníkom na webstránke spoločnosti Zendesk poskytuje kompletnú zákaznícku starostlivosť.

Odpoveď môžete nájsť v databáze poznatkov a riešení, alebo môžete kontaktovať priamo člena komunity. V prípade, že odpoveď nenájdete, vyplňte formulár so svojou žiadosťou a tá bude zaslaná obchodnému zástupcovi. Viac informácií na https://support.zendesk.com/.

Ako mám publikovať môj príspevok v iných jazykoch?

Tu je návod ako postupovať pri iných jazykoch:
1. Preložte si váš kontext do iných jazykov.
2. Nastavte si v Službách zákazníkov všetky vaše vybraté jazyky.
3. Pridajte preložený text do Služieb zákazníkom.

Pre viac informácií navštívte Localizing the Help Center.

Ako si prispôsobím svoje Služby zákazníkom?

Zmeny si môžete rýchlo nastaviť použitím jednoduchých WYSIWYG nástrojov ako napr. farbu a veľkosť písma. Taktiež si môžete zmeniť spôsob, ako sa vám má obsah ukazovať- len s niekoľkými kliknutiami. Ak viete pracovať s kódovaním stránky, máte v ponuke HTML, CSS a Javascript programy.

Ako začať, navštívte Customizing the Help Center.

Načo slúžia tieto sekcie a články?

Sekcia s najčastejšími otázkami (FAQ) je súčasťou všeobecných kategórií v Službách zákazníkom. Vytvorili sme túto a podobné kategórie, aby sme vám pomohli pri začatí s vašimi Službami zákazníkom. Predtým ako si aktivujete svoje vlastné zákaznícke centrum, náš obsah vymažte.

Databáza poznatkov a riešení v Službách zákazníkom pozostáva z troch hlavných podkategórií:



Môžete si pridať vlastný kontext a prispôsobiť alebo úplne vymazať náš kontext. Navštívte nášho sprievodcu pre viac informácií Contributor guide to the Help Center.

OZNAMY

Komunita Xanity je pripravená pre svojich používateľov.

Podporné centrum je vytvorené z dvoch častí: Databáza poznatkov a riešení a samostatnej komunitnej platformy. Komunita pozostáva z otázok a odpovedí usporiadaných podľa témy. Otázky obsahujú nápady, návody a iné podobné položky. Návod ako začať je na Managing community content.

Dôležité! Nemýľte si témy s článkami! V komunite, témy sú najdôležitejšie priestory pre otázky.

Kľúčovou ingredienciou úspešnej komunity sú moderátori. Prijmite informovaných používateľov, ktorí chcú deliť vedomosti o ich produktoch, s istotou nasmerujú stratených používateľov a zachytia najnovšie trendy a triky od iných expertov z biznisu.

Vitajte na vašich Službách zákazníkov.

Pozeráte sa na vašu novú stránku Služby zákazníkom. Bez obáv si upravujte naše veci alebo ich vymažte a začnite s čistou tabuľou.

Služby zákazníkom je vytvorená tak, aby ponúkla kompletný samoobslužnú podporu, ktorá pomôže na začiatku. Pomáha pri hľadaní článkov, ako zvládnuť danú úlohu alebo na zistenie pomoci od kolegu-používateľa na vyriešenie problému. Ak nenájdu odpoveď, môžu o pomoc požiadať odborníka prostredníctvom vyplneného formulára.

Viac informácií na Using the Help Center to get support.

Neváhajte sa nám ozvať

Kontakt

Sídlo spoločnosti

AuLea, s.r.o.

Pšeničná 10, 821 06 Bratislava, Slovensko
IČO: 50525484   DIČ: 2120360418   IČ DPH: SK2120360418

Prevádzka

Prevádzka

Z. Kodálya 767, 924 01 Galanta

Telefón

+421 903 483 335